CV Julia E. Godschalk


Persoonlijke eigenschappen

Aanpakker, flexibel, snel aanpassingsvermogen, servicegericht en graag zakelijk. Ik houd van de agile scrum aanpak, lachen en hard werken. Van ad-hoc handelen word ik blij.

 

Opleidingen/cursussen

2019 Reanimatie cursus

2018-2019 Online Marketing Strategie

1999–2002 MBO Directiesecretaresse

1995–1999 MAVO D (extra vak: bloemstylist)

 

Geboren 1983 te Johannesburg (Zuid-Afrika)

 

Vaardigheden

Talen: Nederlands, Engels, Afrikaans.

 

Computer: MS Office, Linux, Android, Synergy, WordPress, Woocommerce, Python Django, NotePad++, Agile CRM, CRM Suite, CRM Radar en Quadro CRM, Pipedrive, TeamWork, SourceTree, Hubspot, ActiveCampaign, MailChimp, Exact Online, Informer, Hootsuite, SoundCloud en ben snel met cijfers.


Mijn werkervaring


Lid bij Broodfonds Midden-Holland, Gouda

2019-heden

Bestuurslid bij oprichting Broodfonds Midden-Holland

nov. 2019 - april 2020


Virtual assistant bij Brouwer Lease, 's-Gravenzande - via Jewel's Business

2019-heden

VA voor Erwin Brouwer.


Personal assistant bij Lex Cura, Den Haag - via Jewel's Business

2018-heden

PA voor de familierechtfiscalist Kirsten Kievit.


Lid netwerkclub BNI Merquess - Nootdorp

2018-heden

2019 Evenementencoördinator.


Personal assistant bij Anna's Makelaardij, Den Haag - via Jewel's Business

Februari 2020

PA tijdens afwezigheid van huidige assistent (voorjaarsvakantie).


Virtual assistant bij Oupro Media, Den Haag - via Jewel's Business

2019-2020

VA voor Johan Oudshoorn tijdens zijn vakantie.


Personal assistant / Office Manager bij Wolfsbergen Van Haarlem, Capelle a/d IJssel - via Jewel's Business

2019-2020

Verhuizing organiseren.


Virtual assistant bij Doelgerichte Coaching, Leiden - via Jewel's Business

2019-2019

VA voor Evelien Bijl.


Personal assistant bij FitSoft B.V., Bergambacht - via Jewel's Business

2018-2019

PA voor de CEO Ron Kramer.


Virtual assistant bij R&G Global Consultants B.V., Amsterdam - via Jewel's Business

2018-2019

CRM assistentie.


Personal assistant bij Sanne Popijus Fotografie, Waddinxveen - via Jewel’s Business

2017-2019

Chauffeur en assistent op bruiloften.


Personal assistant bij Anna's Makelaardij, Den Haag - via Jewel's Business

April 2019-mei 2019

PA tijdens afwezigheid van huidige assistent.


Vrijwilligerswerk bij Stichting Aria, Boskoop

2010-2019

Samen met vrijwilligers hand- en spandiensten verrichten in Nederland ten behoeve van zigeuners in Roemenië.


Virtual assistant bij Klaui Holding, Zoetermeer - via Jewel's Business

2018-2019

VA voor de CEO


Projectmanager bij Strategic IT, Den Haag - via Jewel’s Business

2017-2019

Projectmanager IT, facturatie en boekhouding, teammanager IT developers, dataverwerking in CRM, beheer websites.


Interne financiële administratie bij Wolfsbergen Van Haarlem, Capelle a/d IJssel - via Jewel's Business

2018-2018

Uitvoering en controle van de interne financiële administratie en boekhouding. In maart 2018 overgedragen aan nieuwe medewerker.

Vanaf maart t/m augustus 2018 back-up bij ziekte of vakantie voor het secretariaat en de interne financiële administratie.


Projectmanager bij Strategic Sales, Den Haag - via Jewel’s Business

2017, project afgerond in november 2017.

PA voor de CEO en projectmanager herstructureren dataverwerking. 


Assisteren bij nieuwe onderneming van trauma-acteur bij Veilig Hier, Boskoop

2013-2014

Advies en coaching bij start onderneming van toenmalige verloofde. Facturatie en boekhouding.


Saunamedewerker en bartender bij Orange Wellness Centre, Alphen a/d Rijn

2013-2014

Sport- en saunagasten in het restaurant bedienen, verzorgen van Löyly-opgietingen voor gasten, collega’s aansturen.


Personal assistant bij U.S. Army, Transportation Brigade 598th, Rotterdam

2010-2013

Personal assistant voor de kolonel, oplossen van voorkomende knelpunten, verwerken en bewaken van vertrouwelijke informatie, buitenlandse reizen boeken, administratieve verwerking op transportgebied, vergaderingen voorbereiden en actiepunten bewaken, relatie met klanten en leveranciers onderhouden, vergaderzalen boeken, catering organiseren, afdelingsuitjes plannen en reserveren.


Officemanager bij MCH+, Leiden

2010-2010 (Vervanging bij zwangerschapsverlof)

Personal assistant van de directeur en de technisch manager. Office manager met alle bijbehorende taken.


Personal assistant bij Rabobank Nederland, Utrecht

2006-2010

Agendabeheer en -voorbereiding voor twee programmamanagers, bewaken van hun actiepunten en systeemlijsten, vergaderingen voorbereiden en actiepunten attenderen, klantcontact onderhouden, verwerken van vertrouwelijke informatie, bewaking van projectuitvoering en attenderen op deadlines, bezoekers aanmelden, postverwerking, kantoorartikelen bestellen, interne vergaderzalen boeken, catering bestellen, afdelingsuitjes en -vergaderingen plannen en reserveren, back-up voor parttime collega-directiesecretaresse.


Managementsecretaresse bij Rabobank International, Utrecht

2005-2006 

Ondersteuning managers en team Krediet Risicomanagement, dataverwerking, functionele mailverwerking.


Directiesecretaresse & HR-assistent bij Interest & Currency Consultants, Utrecht

2005 (Vervanging bij zwangerschapsverlof)

Telefoon beheer, gasten ontvangen en begeleiden, dataverwerking. Assisteren HR: kandidaten beoordelen en uitnodigen of afwijzen.


Accountant-assistent buitenlandse hypotheken bij EDC Assuradeuren, Bussum

2003-2005

Contact onderhouden met banken, notarissen en klanten, hypotheekaanvragen in het Engels voor klanten in Spanje, Duitsland, Frankrijk en België, lijfrente- en pensioenverzekeringen afsluiten.


Personal assistant bij Regus, Amersfoort en Hilversum

2002-2003

Secretariële ondersteuning voor klanten.